♥رُز تنها♥




   ♥رُز تنها♥


   
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 1309
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

درج آگهی رایگان
دعای عشق بخوان
بیرجند سیتی 2014
دانلود بازی های کم حجم
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ♥رُز تنها♥ و آدرس rozonly.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» شبه‌افکنی در شکست‌های تیم ملی والیبال برابر لهستان
نتیجه دو بازی پایانی تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان موجب شد تا حرف‌وحدیث‌هایی در مورد باخت والیبالیست‌های کشورمان به گوش برسد. دو شکست پیاپی برابر لهستان و اهدای شش امتیاز در دو روز پایانی به این تیم شانس لهستان را برای صعود به دور نهایی فراوان می‌کرد و از آنجایی که تیم سوم گروه A هم گروه ما در دور نهایی می‌شد بنابراین ما می‌توانستیم یکی از دو حریف خود در دورنهایی را تعیین کنیم.
 
به گزارش تابناک، چیزی که مسلم بود ایرانی‌ها در دوبازی پایانی خود انگیزه لازم را برای کسب پیروزی نداشتند و دو بازی بی‌انگیزه برابر لهستان شکست خوردند تا علی‌رغم حضور تیم اصلی ایران در این دوبازی حرف و حدیث‌های مبنی بر نحوه بازی تیم ملی و علت شکست تیم ملی ایران بوجود آید.
 
پر واضح بود که اگر ایران می‌خواست میان لهستان و برزیل یکی را به‌عنوان حریف دورنهایی خود انتخاب کند لهستان را برمی‌گزید و همین ترجیح هم موجب شد بعد از دو شکست پاپی تیم ملی در گدنسک لهستان برخی‌ها این شایعه را دامن بزنند که تیم ملی ایران برابر لهستان تن به شکست مصلحتی داده تا پای برزیل به دورنهایی لیگ جهانی باز نشود. 
 
نکته عجیب ماجرا اما این بود که اگر این حرف‌ها از سوی سرمربی و عوامل تیم ملی برزیل بیان می‌شد و یا چند روزنامه‌نگار برای شهرت آن را بیان می‌کردند می‌شد آن را نادیده گرفت اما به طرز عجیبی در سخنان سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران شادی شکست برابر لهستان موج می‌زد!
 
اگرچه فدراسیون والیبال و سرمربی تیم‌ملی هرگونه اقدام به باخت مصلحتی را تکذیب می‌کنند، اما در میان صحبت‌های آنها نیز می‌توان خوشحالی از عدم صعود برزیل را مشاهده کرد. کواچ، سرمربی تیم‌ملی کشورمان در پایان بازی گفت: «از عملکرد شاگردانم در دیدار دوم برابر لهستان عصبانی هستم، اما نمی‌توانم دروغ بگویم، اگر بگویم که تیم ایران می‌خواست در مرحله نهایی با برزیل همگروه شود دروغ است.»
محمد موسوی بازیکن شاخص تیم ملی ایران هم ساعاتی پس از شکست دوم برابر لهستان در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرد نتوانست شادی خود را از شکست برابر لهستان پنهان کند و با عبارت «بهتر شد که باختیم» امیدواری خود را نسبت به عدم صعود برزیل به دور نهایی اعلام کرد.
 
اگرچه موسوی و کواچ هر دو در ادامه صحبت‌هایشان شکست مصلحتی تیم ملی ایران برابر لهستان را رد می‌کنند اما نحوه مواجه‌شان با این موضوع و موضع‌گیری‌شان کاملا شک برانگیز است.
 
افشاردوست، دبیرکل فدراسیون والیبال هم درباره احتمال شکست مصلحتی تیم ایران برای اینکه برزیل به مرحله نهایی صعود نکند، گفت: «در این خصوص هیچ تصمیمی در فدراسیون والیبال گرفته نشده است. بیان این موضوعات نشان می‌دهد که مردم به والیبال حساس شده‌اند و خوب تیم‌ها را آنالیز می‌کنند و وقتی پاسخی برای سوال‌های خود ندارند، این موضوعات به ذهنشان می‌آید. البته در دنیای ورزش حساب و کتاب برای صعود و بازی‌های مراحل بعد وجود دارد و واقعیتی است که نمی‌توان آن را انکار کرد. همه تیم‌ها این کارها را انجام می‌دهند. اما والیبال ایران در این اندیشه نبوده و نیست هرچند اگر این کار را نیز می‌کرد، اشتباه نبود.»
 
حالا البته همه حساب و کتاب‌ها بهم ریخته و برزیل به مدد دو پیروزی برابر ایتالیا در خاک این کشور راهی دور نهایی شده و از قضا همگروه ایران هم شده اما نگاهی به موضع گیری بازیکنان و مربی تیم ملی والیبال ایران که اکنون یکی از شش تیم برتر دنیا هستند و در دور نهایی لیگ جهانی حضور دارند نشان می‌دهد که هنوز رگه‌هایی از ناپختگی و غیر حرفه‌اش بودن در آن دیده می‌شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : رضا | تاريخ : دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» عناوين آخرين مطالب